Wing Tsun treniruočių tipai


 
   Pradžia » Apie Wing Tsun » Daugiau apie Wing Tsun » Wing Tsun treniruočių tipai

Klasikinis Wing Tsun. Kovinio meno užsiėmimai, kuriuose pateikiama viskas, ką gali pasiūlyti Wing Tsun. Besitreniruojantis pamato visas šio kovos meno galimybes bei tobulumą. Besitreniruojantys ne tik mokosi praktinės kovos meno technikos, tobulina kovinius įgūdžius su partneriu, bet ir gilinasi į atskirų kovos elementų paskirtį, panaudojimo galimybes, gauna stiprų intelektualų ir filosofinį pagrindą, kurio principai aktualūs gyvenime, darbe, moksle.

Kovinis Wing Tsun. Kovinio meno užsiėmimai, kuriuose labiausiai akcentuojami realios kovos elementai, darbas su partneriu ir kovinių įgūdžių pritaikymo galimybės. Besitreniruojantys mokomi kovoti prieš įvairias kovos technikas naudojančius, įvairaus sudėjimo ir įgūdžių priešininkus, labiau akcentuojamas fizinis pasiruošimas. Lygiagrečiai pateikiami Wing Tsun technikos pagrindai.

Wing Tsun sveikatingumui (Chi Kung). Sveikatingumui skirti šio universalaus kovinio meno užsiėmimai. Chi Kung yra sveikatingumo mankšta, skirta sveikatos, savijautos, susikaupimo gerinimui, intelekto „aštrinimui“. Užsiėmimai apima specialius pratimus, kvėpavimo pratimus, meditaciją. Lygiagrečiai pateikiami Wing Tsun technikos pagrindai.

Wing Tsun vaikams. Kovos meno užsiėmimai, skirti vaikams. Wing Tsun yra unikalus ne tik dėl jo efektyvumo bei realaus pritaikymo, bet ir treniruočių saugumo. Kvalifikuoti instruktoriai atidžiai įvertina kiekvieno vaiko galimybes ir parinks individualų krūvį. Jūsų atžalos ne tik mokysis kovoti, bet ir mąstyti, pasirinkti optimalius sprendimus. Praktika rodo, kad Wing Tsun užsiėmimai teigiamai įtakoja mokymosi rezultatus.

Savigyna pagal Wing Tsun. Gyvenimas nestovi vietoje, viskas vystosi ir tobulėja. Gaila, kad tobulėja ir blogi dalykai. Savigynos pagal Wing Tsun užsiėmimai padės įgyti įgūdžių, leidžiančių apsiginti nuo vis tobulėjančių agresorių. Užsiėmimai padės išmokti savigynos technikos, kuri bus ne tik efektyvi jos panaudojime, bet ir suteiks pasitikėjimo savimi, neleis prarasti šaltakraujiškumo konfliktinėse situacijose.